KPI – Key Performance Indicators/ PVR- pagrindiniai veiklos rodikliai . KPI – veiklos  ir/ ar procesų matavimo priemonė, tikslų bei rezultatų siekimas.
Valdyti galima geriau, kai esi pajėgus išmatuoti valdomą objektą ir gauti faktinę informaciją.
Valdymas pagrįstas įrodymais pagal procesų, departamentų, filialų darbą. Tai yra valdymas remiantis KPI – tai tokia valdymo priemonė, kuri yra laisvesnė nuo subjektyvumo ir emocinio (kartais dar sakoma intuityvaus) sprendimo.
Manoma, kad KPI, kaip ir finansiniai ekonominiai rodikliai, skirti padėti organizacijoms įvertinti savo judėjimą į tikslą dabartine arba strategine perspektyva. KPI yra susiję su strateginėmis ir/ ar taktinėmis užduotimis.
Finansiniai rodikliai (ROI, P/ E ir kt.) yra gerai žinomi. Ne finansiniai rodikliai (kliento pasitenkinimas,  klientams prekės pristatymo laikas, CTQ ( Critical To Quality) rodiklis, išteklių suvartojimas vienam produkto vienetui,  energijos suvartojimas vienetiniam produktui ir kt.) taip pat yra žinomi, tačiau praktikoje mažų ir vidutinių įmonių valdyme yra naudojami retai.
Atitinkamų veiklos rodiklių identifikavimas – gana sunkus ir besitęsiantis darbas komandoje, padedantis racionaliau organizuoti darbas ir verslo procesus.